Wydawnictwa

Nowa moda polska - Marcin Różyc

Marcin_R____yc___515bf629d8c2a.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 19,00 zł 40,00 zł 19.00
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Współczesna moda – pisze Marcin Różyc – jest obietnicą nieistniejącego i nieuchwytnego. Projektanci, producenci ubrań i twórcy modowej reklamy zapewniają, że mogą spełnić nasze pragnienie o byciu kimś innym: lepszym, prawdziwszym, ładniejszym czy nowocześniejszym.

 

 

Ale dzisiejsza moda wymyka się prostym podziałom: to nie tylko twór czysto wyobrażeniowy, iluzja i narzędzie konstruujące lub obalające społeczne i kulturowe podziały, ale także funkcjonalizm, styl i piękne, uwodzące przedmioty. Od mody nie da się uciec, nawet kontestacja czy „zwykłe” ubranie jest konkretnym komunikatem.
Nowa moda polska to pierwsze kompendium na temat współczesnej polskiej mody. Autor kreśli szeroką panoramę zjawiska, analizując jego najważniejsze wymiary. Tom uzupełniają rozmowy z najciekawszymi osobowościami polskiej mody (pojawiają się: Arkadius, Janusz Noniewicz, Magdalena Komar, Tomasz Donocik, Joanna Klimas, Karolina Sulej) oraz sylwetki najważniejszych projektantów (Ania Kuczyńska, Paulina Plizga, Maldoror, Polygon, Anna Poniewierska, Justyna Chrabelska, U i inni).

 

 

MARCIN RÓŻYC (ur. 1982) – dziennikarz mody, kurator projektów artystyczno-modowych. Autor licznych artykułów o modzie, publikował m. in. w „Elle”, „K MAG”, „Wysokich Obcasach”, „Przekroju” i na portalu NaTemat.pl. W latach 2007–2012 szef działu mody magazynu „Exklusiv”. Razem z Hanną Rydlewską i Barbarą Metelską stworzył magazyn „AFF”. Prowadzi również warsztaty Fashion Writing podczas festiwalu Art & Fashion w Poznaniu. Kurator projektu Krzyk Mody stworzonego w ramach festiwalu Warszawa w budowie (2012).

 

 

Dane techniczne

Forma wydania książka
Wydawnictwo 40000 Malarzy
Okładka miękka
Liczba stron 336 165x120 mm
Stan nowa
Uszkodzenia zagięcia i zadarcia okładki
ISBN / ISSN 978-83-936015-2-3

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl