Zwroty i reklamacje
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Użytkownicy naszego Sklepu bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, mają prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru wraz z kosztami przesyłki. Użytkownik chcący odstąpić od umowy proszony jest o wysłanie do nas drogą mailową lub poinformowanie podczas rozmowy telefonicznej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie wystarczy by zawierało imię i nazwisko Użytkownika, nr zamówienia oraz sformułowanie, iż odstępuje on od umowy. W ramach odstąpienia od umowy sprzedaży przyjmujemy wyłącznie zwroty Produktów w stanie nienaruszonym.
Procedura zwrotu towaru:
a) Po dostarczeniu przesyłki zamawiającemu Użytkownikowi doradzane jest sprawdzenie zgodności odbieranego towaru z zamówieniem oraz jego stanu. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń powinien niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.
b) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.
c) Nie przyjmujemy przesyłek zwracających towar wysyłanych do nas za pobraniem.
d) Zwrotu środków dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto przy Zamówieniu. Zwrotowi podlega cena Zamówienia wraz z kosztami dostawy i zwrotu. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą dokonamy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej, za pomocą której opłacono Zamówienie.
Z uwagi na właściwości niektórych Produktów skorzystanie z prawa do odstąpienia od umowy nie jest możliwe w przypadku produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po doręczeniu.
Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku ewentualnych reklamacji za towar niezgodny z zamówieniem należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym www.bractwotrojka.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie ( namiary kontaktowe podane w pkt.1 niniejszego regulaminu). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji. Reklamację rozpatrujemy w ciągu trzech dni roboczych.
Produkt uszkodzony wymieniamy na inny, pełnowartościowy, oraz ponosimy koszty wysyłki, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwracamy Użytkownikowi równowartość ceny produktu oraz kosztów wysyłki, oferujemy mu inny, dostępny w sklepie produkt do wyboru lub po konsultacji i za zgodą Użytkownika obniżamy cenę produktu, a wynikającą z tego powodu różnice w cenie zwracamy. Formę w jaki sposób ma być dokonane zadośćuczynienie za wadliwy towar określa Użytkownik.
Zwrot produktów cyfrowych (ebook)
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy (zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827).