Wydawnictwa

Kino po kinie. Film w kulturze uczestnictwa - ( Praca zbiorowa )

8e28e8a93386d23f6a26450011a7b78a.jpg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 46,00 zł 52,00 zł 46.00
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
Najniższa cena z 30 dni przed tą promocją: 52,00 zł Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Pomysłodawca tomu, Andrzej Gwoźdź, jest wytrawnym znawcą przedmiotu, znakomicie zorientowanym w dyskursie światowym oraz szerszych kontekstach filozoficznych i socjologicznych problemu. Projekt Gwoździa  trafia w samo sedno „gorącej” problematyki badawczej, bo dotyczy procesów, które określają formy uczestnictwa w kulturze w wieku XXI.
Kinie po kinie autorami są badacze z różnych krajów Europy, a rodzime medio- i kulturoznawstwo reprezentują przedstawiciele wszystkich niemal ośrodków naukowych.
Tekst Andrzeja Gwoździa (Film po kinie – kino po filmie) ma dla całości tomu charakter programowy. Autor formułuje szereg fundamentalnych pytań dotyczących sytuacji kultury filmowej i audiowizualności w epoce zwrotu cyfrowego, na które próbują odpowiedzieć autorzy kolejnych tekstów. Wskazują więc oni na konieczność  poszerzenia lub radykalnego przepracowania „starej” definicji filmu i – odpowiednio – związanej z nim aparatury pojęciowej (kategorie autora, widza). Zarysowana w tytule idea tomu została podjęta w wielu uzupełniających się wymiarach i aspektach. Ich śledzenie będzie dla czytelnika pasjonujące, uzmysławia bowiem związek dzisiejszych przemian technologicznych z bogactwem ścieżek uczestnictwa w kulturze, którego nie mogli sobie wyobrazić entuzjaści niegdyś nowych, a dziś już zdecydowanie starych mediów.
Książka będzie pełnić funkcję nie mającego konkurencji podręcznika akademickiego na wielu wydziałach humanistycznych - kulturoznawstwa, historii sztuki, socjologii, filozofii, na uczelniach artystycznych; zainteresuje też szerokie kręgi odbiorców.

Seria: Kultury Mediów 2

 

Dane techniczne

Forma wydania książka
Wydawnictwo Oficyna Naukowa
Okładka twarda
Liczba stron 448 135x210 mm
Rok wydania 2010
ISBN / ISSN 978-83-7459-109-6

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl