Wydawnictwa

Neurokultura nr. 1/2010 - medium zaangażowane

Neurokultura_nr__4d1369f971627.jpeg
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 8,00 zł
zawiera 8.00% VAT, bez kosztów dostawy

Cena regularna: 12,00 zł

8.00
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 12,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Medium zaangażowane "Neurokultura" adresowane jest do osób zainteresowanych najnowszą literaturą polską i europejską, kulturą, sztuką oraz szeroko rozumianą problematyką społeczną. Celem pisma poza promowaniem najnowszej kultury jest poszukiwanie alternatyw dla obecnej rzeczywistości, a także sposobów działania na rzecz wolności, sprawiedliwości, praw człowieka, różnorodności oraz świata wolnego od dyskryminacji, dominacji, wyzysku i degradacji przyrody. "Neurokultura" prezentuje publicystyczne komentarze społeczno-polityczne, jak i artykuły o charakterze teoretycznym,głównie z zakresu filozofii, socjologii, politologii, ekonomii, antropologii kulturowej, gender, a także teksty literackie. Osoby tworzące redakcję zaangażowane są w lokalne i międzynarodowe inicjatywy antywojenne i antyrasistowskie, feministyczne, ekologiczne, na rzecz praw pracowniczych i socjalnych, edukacji społecznej i samorządności.

Dane techniczne

Forma wydania pismo
Wydawnictwo Jirafa Roja
Okładka miękka
Liczba stron 72
Rok wydania 2010
ISBN / ISSN 2081-4380

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl