Wydawnictwa

Młody plakat polski 2000–2010 / Young Polish Poster 2000–2010 - ( Praca zbiorowa )

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 33,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
33.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

Niniejsza publikacja poświęcona jest polskiemu plakatowi pierwszej dekady XXI w. w kontekście przewartościowań i przemian w obszarze współczesnego projektowania graficznego. Podjęte zostały próby określenia kondycji i statusu polskiego plakatu w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej i w dziedzinie technologii. Pytania i refleksje dotyczą formy i funkcji plakatu, nowych przestrzeni, w których zaistniał, ale przede wszystkim miejsca tego tradycyjnego już, bądź co bądź, medium w projektowaniu graficznym. Trudno było uciec od historii, od spojrzenia wstecz na dokonania artystów kojarzonych z Polską Szkołą Plakatu, a z drugiej strony – powstrzymać się od prognozowania na temat przyszłości plakatu w zdigitalizowanym współczesnym świecie.

 

Pod redakcją Katarzyny Kulpińskiej

Dane techniczne

Forma wydania książka
Wydawnictwo Adam Marszałek
Okładka miękka
Liczba stron 175
ISBN / ISSN 978-83-7780-277-9

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl