Młody plakat polski 2000–2010 / Young Polish Poster 2000–2010 - ( Praca zbiorowa )
Opis
Niniejsza publikacja poświęcona jest polskiemu plakatowi pierwszej dekady XXI w. w kontekście przewartościowań i przemian w obszarze współczesnego projektowania graficznego. Podjęte zostały próby określenia kondycji i statusu polskiego plakatu w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości społeczno-ekonomicznej i w dziedzinie technologii. Pytania i refleksje dotyczą formy i funkcji plakatu, nowych przestrzeni, w których zaistniał, ale przede wszystkim miejsca tego tradycyjnego już, bądź co bądź, medium w projektowaniu graficznym. Trudno było uciec od historii, od spojrzenia wstecz na dokonania artystów kojarzonych z Polską Szkołą Plakatu, a z drugiej strony – powstrzymać się od prognozowania na temat przyszłości plakatu w zdigitalizowanym współczesnym świecie.
Pod redakcją Katarzyny Kulpińskiej
Dane techniczne
Forma wydania | książka |
Wydawnictwo | Adam Marszałek |
Okładka | miękka |
Liczba stron | 175 |
ISBN / ISSN | 978-83-7780-277-9 |