Drugie, rozbudowane wydanie przejmującej książki Filipa Springera o rynku mieszkaniowym w Polsce. Dlaczego tak trudno o własny kąt, jakie są sposoby, by wprowadzić się do wymarzonego mieszkania, jakie przeszkody czekają na ludzi, którzy starają się usamodzielnić i jakie konsekwencje mają patologie obowiązującego w naszym kraju podejścia do podstawowej potrzeby każdego człowieka: posiadania bezpiecznego schronienia. Autor z dużą dozą nieustępliwości analizuje dokumenty i przepisy, ale jednocześnie z empatią pokazuje codzienne życie ludzi, którzy wiele są w stanie poświęć, by mieć własny dom.
Dane techniczne
Forma wydania
książka
Wydawnictwo
Karakter
Okładka
miękka ze skrzydełkami
Liczba stron
290 145 x 205 mm
Rok wydania
2020
ISBN / ISSN
97-883-66147-34-8
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.