Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Użytkownicy naszego Sklepu bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, mają prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru wraz z kosztami przesyłki. Użytkownik chcący odstąpić od umowy proszony jest o wysłanie do nas drogą mailową lub poinformowanie podczas rozmowy telefonicznej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie wystarczy by zawierało imię i nazwisko Użytkownika, nr zamówienia oraz sformułowanie, iż odstępuje on od umowy. W ramach odstąpienia od umowy sprzedaży przyjmujemy wyłącznie zwroty Produktów w stanie nienaruszonym.
Procedura zwrotu towaru:
a) Po dostarczeniu przesyłki zamawiającemu Użytkownikowi doradzane jest sprawdzenie zgodności odbieranego towaru z zamówieniem oraz jego stanu. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń powinien niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.
b) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.
c) Nie przyjmujemy przesyłek zwracających towar wysyłanych do nas za pobraniem.
d) W zależności od woli Użytkownika nastąpi zwrot należności na wskazany numer konta bankowego lub przekazem pocztowym. Należność zostanie zwrócona nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy.
Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku ewentualnych reklamacji za towar niezgodny z zamówieniem należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym www.bractwotrojka.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie ( namiary kontaktowe podane w pkt.1 niniejszego regulaminu). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji. Reklamację rozpatrujemy w ciągu trzech dni roboczych.
Produkt uszkodzony wymieniamy na inny, pełnowartościowy, oraz ponosimy koszty wysyłki, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwracamy Użytkownikowi równowartość ceny produktu oraz kosztów wysyłki, oferujemy mu inny, dostępny w sklepie produkt do wyboru lub po konsultacji i za zgodą Użytkownika obniżamy cenę produktu, a wynikającą z tego powodu różnice w cenie zwracamy. Formę w jaki sposób ma być dokonane zadośćuczynienie za wadliwy towar określa Użytkownik.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.