Wydawnictwa
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Użytkownicy naszego Sklepu bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, mają prawo do zwrotu zakupionego w naszym sklepie towaru wraz z kosztami przesyłki. Użytkownik chcący odstąpić od umowy proszony jest o wysłanie do nas drogą mailową lub poinformowanie podczas rozmowy telefonicznej, oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie wystarczy by zawierało imię i nazwisko Użytkownika, nr zamówienia oraz sformułowanie, iż odstępuje on od umowy. W ramach odstąpienia od umowy sprzedaży przyjmujemy wyłącznie zwroty Produktów w stanie nienaruszonym.

Procedura zwrotu towaru:

a) Po dostarczeniu przesyłki zamawiającemu Użytkownikowi doradzane jest sprawdzenie zgodności odbieranego towaru z zamówieniem oraz jego stanu. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń powinien niezwłocznie skontaktować się z naszym sklepem.

b) Koszty przesyłki zwrotnej ponosi Sprzedawca.

c) Nie przyjmujemy przesyłek zwracających towar wysyłanych do nas za pobraniem.

d) W zależności od woli Użytkownika nastąpi zwrot należności na wskazany numer konta bankowego lub przekazem pocztowym. Należność zostanie zwrócona nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Użytkownika o odstąpieniu od umowy.

Zgodnie z ustawą kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku ewentualnych reklamacji za towar niezgodny z zamówieniem należy skontaktować się ze Sklepem Internetowym www.bractwotrojka.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie ( namiary kontaktowe podane w pkt.1 niniejszego regulaminu). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, nr zamówienia oraz opisać przedmiot reklamacji. Reklamację rozpatrujemy w ciągu trzech dni roboczych.

Produkt uszkodzony wymieniamy na inny, pełnowartościowy, oraz ponosimy koszty wysyłki, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zwracamy Użytkownikowi równowartość ceny produktu oraz kosztów wysyłki, oferujemy mu inny, dostępny w sklepie produkt do wyboru lub po konsultacji i za zgodą Użytkownika obniżamy cenę produktu, a wynikającą z tego powodu różnice w cenie zwracamy. Formę w jaki sposób ma być dokonane zadośćuczynienie za wadliwy towar określa Użytkownik.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl