Wydawnictwa

Dizajn i projektowanie

Design utopijny. Scenki obsesyjne - Piotr Blamowski

Design utopijny. Scenki obsesyjne - Piotr Blamowski
Design utopijny. Scenki obsesyjne - Piotr Blamowski

Katalog dotyczy dwóch wystaw Piotra Blamowskiego prezentowanych równocześnie w MOCAK-u i tym samym analizuje dwa pola działalności artysty: wideo i design. Na dołączonej do publikacji płycie DVD znajdują się wszystkie filmy grupy design-generation.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 13,50 zł 15,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • promocja

Architektura dwudziestolecia - Helena postawka-Lech

Architektura dwudziestolecia - Helena postawka-Lech
Architektura dwudziestolecia - Helena postawka-Lech

Kolejny tom z serii "20 lat XX wieku" przedstawia najciekawsze zjawiska, miejsca, budowle, które towarzyszyły odradzaniu się i rozkwitowi Polski w dwudziestoleciu międzywojennym.

Dostępność: brak towaru

Cena: 29,00 zł 34,00 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
  • promocja

Zacznij kochać dizajn. Jak kolekcjonować polską sztukę użytkową - Beata Bochińska

Zacznij kochać dizajn. Jak kolekcjonować polską sztukę użytkową - Beata Bochińska
Zacznij kochać dizajn. Jak kolekcjonować polską sztukę użytkową - Beata Bochińska

Moda na vintage nie przemija. Tylko rzetelna wiedza o przeszłości może pomóc zrozumieć wartość współczesnego dizajnu i nadchodzących trendów we wzornictwie. To poradnik nie tylko dla wytrawnych kolekcjonerów, ale dla wszystkich miłośników dobrego dizajnu. Lekko napisany, bogato ilustrowany, z praktycznymi poradami i wskazówkami. Zawiera informacje dla tych, którzy polują na rynkach staroci, i dla tych, którzy dopiero planują zacząć kolekcjonowanie pięknych przedmiotów użytkowych.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 50,00 zł 54,90 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • promocja

Opakowania, czyli perfumowanie śledzia. O grafice, reklamie i handlu w PRL-u - Katarzyna Jasiołek

 Opakowania, czyli perfumowanie śledzia. O grafice, reklamie i handlu w PRL-u - Katarzyna Jasiołek
Opakowania, czyli perfumowanie śledzia. O grafice, reklamie i handlu w PRL-u - Katarzyna Jasiołek

Katarzyna Jasiołek przekopała się przez tony opakowań. Wszystko po to, by znaleźć odpowiedzi na serię pytań. Kto projektował najlepsze opakowania? Dlaczego słoiki i etykiety dyskwalifikowały nasze towary na zachodnich rynkach? Jak wyglądał skup opakowań i kto mógł liczyć na to, że jego pudełko czy butelka trafi na wystawę w galerii? I czy PRL naprawdę był szary?

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 57,00 zł 64,90 zł
zawiera 5.00% VAT, bez kosztów dostawy
szt.
  • promocja
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl